MedanAplikasi pengubah jenis keringPenuaan kecacatan bahan

  • masa pelepasan:2023-12-15 23:25:34
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:250
  • Penerangan pantas:

    Medan,konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola

Kandungan artikel

konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

Contohnya, pada tahun -an, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pejabat dan peralatan elektrik lain.

MedanKeperlawanan mendarat, tegangan tinggi dan tegangan bawah tidak boleh kurang dari % (m & omega;) nilai asal. Perbezaan diantara nilai rata tiga fasa pengukuran tahan membelakang pada suhu yang sama tidak boleh melebihi %, yang tidak boleh melebihi % dibandingkan dengan hasil pengukuran yang tepat terakhir.

Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan,MedanPenukar Grid Keadaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

KastsyukovichySyarikat pengubah jenis kering

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan


MedanAplikasi pengubah jenis keringPenuaan kecacatan bahan



Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Terdapat garis induksi magnetik menyeberangi dalam inti pengubah, yang akan menyebabkan kekuatan elektromotif induksi pada rancangan dengan garis induksi magnetik. kerana aliran elektrik ini mencipta gelung tertutup untuk menghasilkan medan elektrik dan membentuk vortex, ia dipanggil vortex. Kewujudan vortex membuat inti pengubah panas dan memakan tenaga kinetik. Kehilangan semacam ini dipanggil kehilangan vortex.

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, angin dan pasir.

Sangat disarankanShell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang,MedanModel pengubah kuasa jenis kering, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering


MedanAplikasi pengubah jenis keringPenuaan kecacatan bahan



Segel kebocoran minyak

asetTindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

Apabila kuasa output P bagi pengubah sama dengan kuasa input P, efisiensi & ETA; Sama, pengubah tidak akan menyebabkan kehilangan. Tetapi sebenarnya, tidak ada pengubah seperti itu. Energi elektromagnetik pengubah sentiasa menyebabkan kehilangan kunci kehilangan semacam ini adalah kehilangan tembaga dan kehilangan besi. Kehilangan tembaga merujuk kepada kerugian disebabkan oleh bilangan pusingan koil pengubah. Apabila arus mempunyai demam menurut bilangan pusingan koil, sebahagian tenaga elektromagnetik berubah menjadi tenaga dan hilang. Kerana kola elektromagnetik biasanya terluka oleh wayar inti tembaga dengan lapisan mengisolasi, ia dipanggil kehilangan tembaga.

Secara umum kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

MedanJatuh perkara asing dan menghancurkan

Dry type transformer factory

Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, dan kemudian mengambil sampel minyak.

MedanMaklumat produk lain
  • PilaGerakan jambatan naik bimbitKesanggupan

    PilaGerakan jambatan naik bimbitKesanggupan

  • PilaPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaBercakap mengenai proses teknologi

    PilaPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaBercakap mengenai proses teknologi

  • KhoramabadPengubah distribusi 6kVApa jenis penggunaan

    KhoramabadPengubah distribusi 6kVApa jenis penggunaan

  • KrakowPlatform angkat hidraulik besarApa kelebihan produk

    KrakowPlatform angkat hidraulik besarApa kelebihan produk

  • KrakowJembatan pengangkutan bekasPemandangan pengembangan pasaran

    KrakowJembatan pengangkutan bekasPemandangan pengembangan pasaran

  • DenhairdJenis bergerak hidraulik paksi naikPeranan kekuatan mekanikal

    DenhairdJenis bergerak hidraulik paksi naikPeranan kekuatan mekanikal

  • DenhairdGerakan platform mengangkat garpu guntingPengetahuan asas mengenai operasi

    DenhairdGerakan platform mengangkat garpu guntingPengetahuan asas mengenai operasi

  • DenhairdPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaKategori permukaan

    DenhairdPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaKategori permukaan

  • segera:Peringatan: Maklumat MedanAplikasi pengubah jenis keringPenuaan kecacatan bahan memberi anda MedanAplikasi pengubah jenis keringPenuaan kecacatan bahan oleh syarikat kami, perkhidmatan MedanAplikasi pengubah jenis keringPenuaan kecacatan bahan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MedanAplikasi pengubah jenis keringPenuaan kecacatan bahan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MedanAplikasi pengubah jenis keringPenuaan kecacatan bahan. MedanAplikasi pengubah jenis keringPenuaan kecacatan bahan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MedanAplikasi pengubah jenis keringPenuaan kecacatan bahan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!